środa, 14 maja 2014

Retro gazety

Witajcie! Chmmm.... nawet nie wiem od czego zacząć, tak długo mnie tutaj nie było. Nie za bardzo miałam czas na lepienie, a kiedy już coś ulepiłam to nie miałam z kolei czasu na zrobienie zdjęć, a gdy już miałam zdjęcia to dodanie postu odkładałam na kolejny, i jeszcze to kolejny dzień i takim to właśnie sposobem nie było mnie tu przez ponad 2 miesiące :/ Nie wiem jak będzie teraz, ale mam nadzieję, że tak długa przerwa się już nie powtórzy. Jak na razie  mam przygotowane jeszcze 2 posty i parę rzeczy w trakcie robienia więc myślę, że nie zniknę znowu na tak długo zwłaszcza, że zbliżają się wakacje więc już niedługo będę miała mnóstwo wolnego czasu. Nie przedłużając na dzisiaj przygotowałam dla Was, jak sam temat wskazuje takie oto stosy starych gazet, przewiązanych sznurkiem. Myślę, że wyszły całkiem ładnie jak na pierwszą próbę zrobienia takich kolczyków.





***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz